Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ HΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ

2024-07-29

Στρατηγικές χειραγώγησης και εξαπάτησης ανθρώπων.

__________________________

Φαίνεται ότι το επίπεδο νοημοσύνης εξαρτάται από πολλά πράγματα: την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, την επιστημονική, τεχνολογική, βιομηχανική και πολιτιστική πρόοδο.

👉Ανθρώπινη ηλιθιότητα - το κλειδί για μια ισχυρή οικονομία.
Οι άνθρωποι δεν αγαπούν την πνευματική εργασία, χρειάζεται πολύ ενέργεια και προκαλεί δυσφορία. Είναι πιο εύκολο να διασκεδάσετε σε κάποιο κλαμπ ή να παραγγείλετε πίτσα και να χαλάσετε την ώρα σας σε αστείες κουβέντες.

Ο ηλίθιος είναι εύκολα διαχειρίσιμος: ποτέ δεν θα εκφράσει τη δυσαρέσκειά του εάν δεν του αρέσει κάτι. Μπορεί να εξαπατηθεί ευκολότερα με ψευδείς υποσχέσεις και να «φορτωθεί» με «αυταρχικές» απόψεις ψευδών πληροφοριοδοτών.
Ωστόσο, ένα μορφωμένο άτομο είναι ο χειρότερος αγοραστής και άμεση απειλή για την οικονομία.

Ένας συνειδητοποιημένος πολίτης δεν χρειάζεται ακριβά αυτοκίνητα ή smartphone για να διατηρήσει την αίσθηση της ύπαρξης του και της σημασίας του. Θα προτιμήσει να επενδύσει στην προσωπική ανάπτυξη παρά να πάει σε κλαμπ, θα αγοράσει λαχανικά και φρούτα αντί για τσιπς και κοκ, θα επενδύσει στην υγεία, παρά να μεγαλώσει τα νύχια του, τις βλεφαρίδες, τους γλουτούς κλπ.

Όσο μεγαλύτερο είναι το ανθρώπινο επίπεδό του, τόσο λιγότερο εξαρτάται από τη μόδα, τα κοινωνικά στερεότυπα και την καταναλωτική σκέψη και πολύ απλά δεν ωφελεί την οικονομία.
Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Για να αποκτήσουν ένα υποτακτικό κοπάδι, οι άνθρωποι πρέπει να αποκοπούν από τη συνήθεια να σκέφτονται και να αναπτυχθούν πνευματικά. Και ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι η χειραγώγηση και η κοροϊδία σε διαφορετικά μονοπάτια:

📌ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΚΕΨΗΣ.
Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψετε σε έναν άνθρωπο να σκέφτεται με το μυαλό του, είναι επιβλαβές! Είναι καλύτερα να περιηγηθείτε στα ΜΜΕ με απόψεις που δεν υπόκεινται σε κριτική. Πολιτικοί, επιφανείς παρουσιαστές, καλλιτέχνες και μουσικοί, με τις οποίες ο απλός άνθρωπος πρέπει να ταυτιστεί. Αυτός - που δεν είναι κανένας- η γνώμη του δεν ενδιαφέρει και κανέναν. Για αυτόν, άλλοι έχουν ήδη αποφασίσει.

📌ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
Προκειμένου ο άνθρωπος να μην έχει χρόνο να αναπτυχθεί μόνος του, είναι απαραίτητο να του προσφερθεί μια μεγάλη γκάμα περισπασμών: κλαμπ, κινηματογράφοι, καφετέριες, καταστήματα και πάρκα και φυσικά αλκοόλ.
Ο άνθρωπος δεν πρέπει να έχει χρόνο για τον εαυτό του, πρέπει να είναι όσο πιο απασχολημένος γίνεται με.... "περισπασμούς"!

Εκατοντάδες ψυχαγωγικές εκπομπές, παιχνίδια στον υπολογιστή θα τον βοηθήσουν να "χαλαρώσει" μετά από μια κουραστική μέρα. Ο ερωτισμός, τα σκάνδαλα, το ανόητο χιούμορ θα ξεχειλίσουν από όλες τις οθόνες. Αυτό θα αποπροσανατολίσει την προσοχή του, θα ξεγελάσει την αίσθηση της αυτοσυντήρησής του, θα τον κάνει μαριονέτα στα χέρια μεγάλων εταιρειών.

📌ΑΘΛΙΟ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
Πώς να ανακουφίσετε το καθημερινό άγχος; Πλημμυρίζετε την "επιφάνεια εργασίας" με αστείες εικόνες, μιμίδια, βίντεο με γάτες και πορνό. Αφήστε το "πιόνι μας" να αποκτήσει ανάλαφρα συναισθήματα, να γελάσει με ένα άσεμνο χιούμορ και χυδαίες κωμωδίες, η κατανόηση των οποίων δεν απαιτεί ψυχική προσπάθεια. Και έτσι, ανεπαίσθητα, υποβαθμίζεται αυξάνοντας τη τεμπέλικη φύση του.

📌ΤΡΟΦΟΔΟΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ
Δεν υπάρχει καλύτερος καταναλωτής από τον άνθρωπο που θέλει να ισχυριστεί, να αναδείξει τον εαυτό του στο φόντο της πλειοψηφίας. Αυτοί οι άνθρωποι καθορίζονται από την επιθυμία να ενεργοποιήσουν το αίσθημα της αυτοεκτίμησής τους - να γίνουν ιδιοκτήτες του πιο cool αυτοκινήτου, να έχουν τα πιο ακριβά ρούχα, το πιο μοντέρνο gadget και άλλα σκουπίδια. Είναι μοναδικός και σημαντικός, παίρνει από τη ζωή το καλύτερο και ρίχνει σκόνη στα μάτια της κοινωνίας. Τα ψώνια τον βοηθούν να ανακουφίσει το άγχος του, να ενσωματώσει το νόημα της ύπαρξής του και των επιτευγμάτων της ζωής. Τουλάχιστον, είναι ωραίο να το σκέφτεσαι....!

📌ΣΕ ΤΙ ΟΔΗΓΕΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ;
Με τη βοήθεια των μέσων ενημέρωσης, ενθαρρύνεται μεταξύ των συμπολιτών, να αναπτυχθούν τέτοιες ιδιότητες, οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση των ιδανικών καταναλωτών τους. Ενθαρρύνεται ο εγωκεντρισμός, η τάση να αντιστοιχεί στα ιδανικά της ομορφιάς και της ελκυστικότητας που επιβάλλονται, της υποσυνείδητης επιθετικότητας, της συναισθηματικής τσιγκουνιάς, του ναρκισσισμού και της εμπιστοσύνης στη δική του μοναδικότητα.

Ο ιδανικός καταναλωτής πρέπει να καθοδηγηθεί από τον εγωισμό του, να ευθυγραμμιστεί με τα στερεότυπα και τις παγκόσμιες τάσεις αντί να ακούει τον εαυτό του και να βασίζεται στις πραγματικές του ανάγκες.

Αγοράστε περισσότερα, σκεφτείτε λιγότερο, ικανοποιήστε τις προσδοκίες μας για εσάς! Έτσι πέφτει στην παγίδα των όμορφων εικόνων, βάζει στο προσκήνιο το «θέλω» και σταματά να νοιάζεται για τη φύση και την ευημερία του όλου. Τυφλώνεται από τα δικά του "Εγώ" δεν έχει χρόνο να σκεφτεί το μέλλον.

Αυτά όλα είναι γνωστά σε όσους ασχολούνται με επαγγέλματα marketing, διαφήμισης και ψυχολογίας. Κατ' επέκταση και σε όσους ασχολούνται με το επάγγελμα της πολιτικής. Eίναι λίγα από το γνωστό σε όλους μας.....mind control. Και είναι...τέχνη!

@ΙοuliaMike

Ιoulia Mike © Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2021
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε