
ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ MARKETING.
Εν συντομία: Θέλουμε να αποφύγουμε τον πόνο
και να κερδίσουμε ευχαρίστηση.
ΚANONAΣ#1: Όλες οι αποφάσεις που παίρνουμε, βασίζονται αποκλειστικά και μόνο σε δύο κίνητρα:
- Να κερδίσουμε ευχαρίστηση (Gain Pleasure)
- Να αποφύγουμε τον πόνο (Avoid Pain)
ΚANONAΣ#2: Oι άνθρωποι θα κάνουν πολλά περισσότερα προκειμένου να αποφύγουν τον πόνο, παρά για να πάρουν ευχαρίστηση.
ΚANONAΣ# 3: Η αντίληψη είναι η πραγματικότητα!
ΚANONAΣ# 4: Ο πόνος και η ευχαρίστηση διαμορφώνονται με τον χρόνο.
ΚANONAΣ# 5: Το συναίσθημα υπερτερεί της λογικής όταν σκεφτόμαστε τον πόνο ή την ευχαρίστηση.
ΚANONAΣ# 6: Η επιβίωση έναντι της επιθυμίας είναι η αρχή της ευχαρίστησης και του πόνου.

Θέλουμε να αποφύγουμε τον πόνο και να κερδίσουμε ευχαρίστηση.
Αυτό που θέλουμε περισσότερο είναι να αποφύγουμε τον πόνο, ακόμα κι αν δεν θα χαρούμε.
Αλλά δεν ξέρουμε τι πρόκειται να προκαλέσει πόνο ή ευχαρίστηση, οπότε πρέπει να βασιστούμε σε αυτό που θεωρούμε ότι είναι οδυνηρό ή ευχάριστο.
Τότε το ρολόι αναλαμβάνει και επικεντρωνόμαστε τώρα παρά αργότερα και ο άμεσος πόνος ή η ευχαρίστηση μεγαλώνουν.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο το συναίσθημα εισέλθει στην εξίσωση, αυτό το στοιχείο μεγαλώνει πολύ περισσότερο, ανεξάρτητα από τον τύπο ή τον λόγο.
Τέλος, αν κάτι προκαλεί την ανταπόκρισή μας στην επιβίωση, όλα τα υπόλοιπα βγαίνουν από το πλάνο, επειδή είμαστε σκληρά συνδεδεμένοι με την επιβίωσή μας.
Οποιαδήποτε πράξη μας, μπορεί να αναλυθεί με αυτόν τον τρόπο. Οι επιλογές μας βασίζονται σύμφωνα και μόνο με αυτά τα κίνητρα. Πάνω σε αυτά, βασίζεται όλο το marketing, το οποίο επί της ουσίας του είναι προπαγάνδα.
Ένα απλό παράδειγμα είναι πόσες φορές πήραμε κάτι που δεν το χρειαζόμασταν, απλά και μόνο επειδή το επιθυμούσαμε.
Τον τρόπο με τον οποίο ψηφίζουμε και γιατί.
Πόσα πράγματα μας έχουν περάσει ως "αναίμακτα", ενώ επί της ουσίας ξέρουμε πως από πίσω πατάνε στην έμφυτη ανάγκη μας για επιβίωση, βασισμένη όμως, πάνω στην αποφυγή του πόνου.
Πόσα πράγματα πέρασαν ως "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" βασιζόμενοι στον κανόνα #4.
Ας αναλογιστούμε όλοι λοιπόν τη ζωή μας, σύμφωνα με τα παραπάνω και να αποκρυπτογραφήσουμε τι έχουμε "δεχτεί" από την Κούλα και το παγκόσμιο συνάφι της. Και τους λόγους που τα "δεχόμαστε". Γιατί όταν γνωρίζεις πως σκέφτεται ο εχθρός, μπορείς να τον αντιμετωπίσεις.
Δυσκολάκι σας βάζω, αλλά αξίζει.
@ΙοuliaMike