"ΤΟ ΕΡΓΟ"

2022-06-10

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"


"Να ξέρεις το εξής: τα ιερατεία, τα οποία απεχθάνονται την ανθρωπότητα, ποτέ δεν τολμούν να κάνουν κάτι εις βάρος της εάν προηγουμένως δεν έχουν φέρει την ίδια, στο σημείο... να ευχηθεί το πάθημά της.

Δηλαδη τί λένε: "Θέλουμε να τους κάνουμε κακό. Μπορούμε να τους το κάνουμε εάν οι ίδιοι δεν το επιζητούν; Όχι. Γιατί; Γιατί ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Οπότε τί κάνουμε; Τους φέρνουμε όλους σε κατάσταση, σε σημείο, ώστε να επιζητούν το να γίνει της πουτάνας. Και μόνο τότε το κάνουμε. Γιατί; Γιατί αν επιχειρήσουμε να το κάνουμε χωρίς προηγουμένως αυτό, μας περιμένει άγρια "επέμβαση".

Είναι αυτό που λένε "τα 'θελε ο κώλος του"...


ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ, ΧΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΗΔΕΣ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΖΗΤΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΩΣ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΕΣΑΡΙΣΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

"Να θυμάσαι πάντα το εξής: Ό,τι και αν γίνεται, όπου και αν γίνεται, όσο μεγάλες διαστάσεις και να έχει, πάντοτε πρεμούρα τους είναι πως θα ξεσκίσουν τους Έλληνες.

...αλλά επειδή ποτέ δεν μπορούν να το κάνουν στοχευμένα, δεν μπορούν δηλαδή να επιτεθούν στην Ελλάδα για να την @μησουνε πατόκορφα (δεν γίνεται αυτό υπό την έννοια ότι θα υπάρχουν τρελά ερωτήματα γιατί το κάνουν, από όλους τους υπολοίπους), πάντοτε λοιπόν τί κάνουν; Στήνουν έναν γενικό χαμό στο πλαίσιο του οποίου θα γίνουν όλα πτν, έτσι ώστε να μην μπορεί κανείς να καταλάβει ότι η μεγαλύτερή πρεμούρα τους για χαμό έχει να κάνει με τους Έλληνες και όχι με όλους".

"Περίμενε να δεις πως τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Και μην κοιτάς τώρα τον Μπάιντεν, τον Έλον Μασκ, τον έναν τον άλλον... αυτοί ξέρουν μέχρι εκεί που τους επιτρέπεται. Πέρα από εκεί δεν καταλαβαίνουν. Απλώς θεωρούν ότι μπορούν να περάσουν τα σχέδιά τους. Αλλά ως γνωστόν όλοι έχουν τα σχέδια τους αλλά ο Θεός έχει τα δικά του.

..το Θεϊκό έχει το εξής: είναι ευγενικό και διακριτικό. Δεν είναι ατσούμπαλο και δεν είναι καταχρηστικό. Δηλαδή το Θεϊκό επειδή ξέρει πάρα πολύ καλά ποια είναι η δύναμη του και επειδή χαρακτηρίζεται από ευγένεια, αγαθότητα και όλα αυτά τα πράγματα, όταν θα εκφραστεί. θα εκφραστεί εκεί που πρέπει. Όχι γενικώς και ακρίτως και κάθε στιγμή. Είναι πανταχού, αλλά το πότε εκφράζεται τουμπεκιαστικά, αυτό το κρίνει το ίδιο. Και το κρίνει με όρους διακριτικότητας και ευγένειας.

..τώρα λοιπόν είναι η κρίσιμη στιγμή. Γιατί; Γιατί έχει έρθει το αυγό στον κώλο. Δηλαδή, όλοι αυτοί οι τύποι το 'χουνε παραξηλώσει. Το 'χουνε πάει τόσο τέρμα μέχρι του σημείου να λένε το εξής: "ακόμα και η συνείδησή σου θα ελέγχεται από καλώδιο".

...εγώ πετάω στα σκουπίδια και τη λέξη συνείδηση και τη λέξη καλώδιο, γιατί είναι σαν να λένε: "ακόμα και το πιο πυρηνικό μέρος της ψυχής σου θα ελέγχεται από... σωματοειδές (καλώδια)". Εγώ έτσι το μεταφράζω. Είναι σαν να λέμε.... "να λες και καμιά μαλακία αλλά εσύ το παραγάμησες".

...επειδή λοιπόν είναι τέτοιας καταστάσεως το πράγμα, πίστεψε με, η σφαλιάρα που έρχεται είναι αδιανοήτων διαστάσεων. Αυτό που γίνεται είναι φοβερό ανόμημα. Απ΄ όλους. Τόσο από αυτούς που είναι πούστηδες από τα αποδυτήρια (βλέπε Αμερικάνους), όσο και αυτούς που λένε το πόσο πούστηδες είναι στα αποδυτήρια (βλέπε Ρώσους).

..κάνει κουμάντο δηλαδή το κακό, νομίζοντας ότι θα ανατρέψει την δημιουργία του Δημιουργού.

...και για να δεις πως λειτουργεί το Θεϊκό... ήρθε πέρυσι ταξίδι στην Ελλάδα αυτός ο κυριούλης, ο γερουσιαστής ο Μενέντεζ. Μας είχαν πρήξει από το πρωί ως το βράδυ, πόσο μας αγαπάει αυτός ο γερουσιαστής. Όλο το πολιτικό προσωπικό της χώρας ήταν χεσμένο και κατουρημένο πάνω του από τη χαρά του, γιατί είχε έρθει ο "προστάτης" μας... προστάτευε τα δίκια μας μέσα στην Γερουσία. Ηρθε λοιπόν αυτός ο τυπάκος εδώ πέρα και επρόκειτο να καθίσουν να φάνε μαζί με τον εδώ πρέσβη σε ένα πολύ ωραίο,γραφικό μέρος της Αθήνας συνοδεία του πρωθυπουργού. Κλείσανε λοιπόν ένα ωραίο εστιατόριο, το οποίο βρίσκεται απέναντι από την Μητρόπολη, δίπλα σε εκείνον τον ναϊσκο ο οποίος έχει φτιαχτεί από κομμάτια αρχαίων ναών που βρέθηκαν σε εκείνη την περιοχή εκείνα τα χρόνια. Καθώς λοιπόν κάθονται εκεί πέρα και έχει άπνοια, είναι Αύγουστος, έχει κτίρια γύρω γύρω, δεν έχει κανά αέρα τρελό δηλαδή, ξαφνικά κάνει ένα χρατς το δέντρο δίπλα τους και πέφτει ένα κομμάτι του κορμού του πάνω τους. Χεσμένοι πάνω τους όλοι τους, οι σωματοφύλακες σηκώνουν τον πρέσβη, σηκώνουν και τον κυριούλη Γερουσιαστή και σηκώθηκαν και φύγανε κατευθείαν και τελικά δεν κάθισαν να απολαύσουν το ωραίο μεσημέρι τους στην Πλάκα.

...λέω λοιπόν το εξής: λογαριάζουν χωρίς τον "ξενοδόχο". Αυτό ακριβώς συνέβη και παλαιότερα: Κάνανε κουμάντα οι μνηστήρες χωρίς τον Οδυσσέα..!

ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

"...Η Υπουργός Παιδείας στον Λευκό Οίκο τί δουλειά είχε εκεί..;

Την ρωτάνε οι δημοσιογράφοι στο Open: "Ποιό ήταν το πλαίσιο της δικής σας παρουσίας;"... και απαντάει το εξής: "προκειμένου να συμφωνηθεί πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ Αμερικανικών Πανεπιστημίων και των αντίστοιχων Ελληνικών φορέων, πάνω σε 3 τομείς:

Πρώτος τομέας: συνεργασία πάνω στην εκπαίδευση προσφυγικών ροών.... (δηλαδή πως θα μαθαίνουν - εκπαιδεύονται πολλών ταχυτήτων παιδιά και από μετανάστες, ντόπιους, ιθαγενείς.... Θα μαθαίνουν όλα από ένα σχολείο, γιατί δεν θα υπάρχουν λεφτά για να γίνουν Αφγανικά σχολεία, Πακιστανικά σχολεία, κλπ.... Αυτό πως θα γίνει; Πρέπει να απλοποιηθεί η γραφή της Ελληνικής γλώσσας... να μην έχει πολλές διφθόγγους, πολλά "η", "ει", "οι", πολλά "αι", "ε"...)

Δεύτερος Τομέας: τομέας της μηχανικής των υπολογιστών.... (κατευθείαν δηλαδή πάει στην ΑΙ -τεχνητή νοημοσύνη-)

και Τρίτος Τομέας: στον τομέα του Αλτσχάιμερ. (που κολλάει τώρα αυτό;; Στις έρευνες που κάνουν οι τεράστιες εταιρείες λογισμικού στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική, αυτούς που καλούν ως πρώτους πρώτους, εθελοντές για τα πειράματά τους, είναι αυτούς που έχουν Αλτσχάιμερ. Γιατί; Γιατί σου λέει "είναι ανίατη νόσος, έλα 'δω να γίνεις εθελοντής μπας και βγει κανά καλό αποτέλεσμα". Πώς όμως;; Προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν τη λειτουργία ενός εγκεφάλου που πάσχει από Αλτσχάιμερ. Την αποκατάστασή του δηλαδή, με τι;;; Με..καλωδιώσεις. Με ηλεκτρονικό υλικό το οποίο εμφυτεύεται στον εγκέφαλο).

"...όπως βλέπεις και οι τρεις τομείς τέμνονται, ο καθένας με διαφορετική πορεία, με την νοημοσύνη και την...γλώσσα!

..στην πραγματικότητα τί γίνεται; Σου βάζουν μπροστά τον Μητσοτάκη ενώ η πραγματική ταμπακιέρα σχετίζεται με την παρουσία της Κεραμέως.
Τον Μητσοτάκη τον καλέσαν προκειμένου να σηκώσει το τσεκούρι του Δημοκρατικού πολέμου, υπό την έννοια ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη δημοκρατία, η Ρωσία είναι απολυταρχία, η Αμερική είναι η μεγάλη δημοκρατία της εποχής μας, άρα η Ελλάδα της παραδίδει το τσεκούρι του Δημοκρατικού πολέμου, για να τον ξεκινήσει εναντίον της απολυταρχίας της Ρωσίας.

...ο ρόλος λοιπόν του Μητσοτάκη, ήταν εντελώς Ιερατικός. Για αυτό είχαν βάλει και την Μαρέβα να φοράει αυτά τα ρούχα λες και ήταν Ιερέας. Γιατί είχε Ιερατικό χαρακτήρα αυτή η σιέστα.

...αλλά όλος αυτός ο πόλεμος γίνεται για τα απόνερα του παρελθόντος. Ποιά είναι αυτά τα απόνερα;;; Αυτά τα οποία δεν κατάφεραν να επιλυθούν με τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, με τον Ψυχρό Πόλεμο και με την Πτώση του Τείχους.

...το μέλλον όμως δεν κρίνεται από αυτά τα απόνερα. Κρίνεται και από την τεχνητή νοημοσύνη.

- Και ο ρόλος του Έλον Μασκ;

...Αυτός δεν μιλάει με κανέναν. Ούτε με κυβερνήτες ούτε με τίποτα. Τους έχει χεσμένους στα @δια του γιατί μιλάει κατευθείαν με το Ιερατείο. Είναι παιδί δικό τους. Αυτός ούτε καν ασχολείται με τους ηγέτες. Δεν τον νοιάζει αυτό το πράγμα. Έχει τέτοια πλάτη από πίσω, η οποία υπερβαίνει ακόμα και τη δύναμη των ηγετών

....μόνο και μόνο με το όνομα που του έχουν δώσει... φαντάσου το εξής: ότι έχεις τη λέξη ΟΝ που σημαίνει τον Δημιουργό του κόσμου και έχεις και την έκφραση "ηλί" (el) που την λέει ο Χριστός πάνω στον σταυρό απευθυνόμενος προς τον Δημιουργό. Οπότε el-on γιατί προφέρεται έτσι ακριβώς. Δηλαδή το ονοματάκι αυτό που του 'χουν δώσει είναι σαν να προσπαθούν να πουν στο ασυνείδητο του κόσμου "Κοιτάξτε έναν νέο Θεό".

ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

"....Πρόσεξε τώρα: παρότι γίνονται όλα αυτά μη χάνεις καθόλου την αισιοδοξία σου, γιατί; Γιατί την ώρα που γίνονται όλα αυτά, τότε είναι που πρέπει να τρίβεις τα χέρια σου από χαρά. Γιατί;

Γιατί όσο πιο ψηλά ανεβαίνει στο δένδρο η μαϊμού (ξέρεις το δένδρο στο πιο ψηλό του σημείο είναι πολύ ασθενές, δεν είναι χοντρό), τόσο πιο εύκολο είναι να σκάσει κάτω σαν καρπούζι."

"...έχουν πάει πολύ ψηλά τον πήχη και βλέπουμε πια, πως ενοχλεί το καλό, το αγαθό"."

....και στο ξαναλέω για να το καταλάβεις: Έρχεται η "απάντηση" και θα είναι πολύ γμσέτα απάντηση. Είναι πολύ κοντά. Και δεν έχει να κάνει ούτε με πολιτικούς, ούτε με στρατούς ούτε με τίποτα. Η απάντηση που θα φάνε, θα είναι τόσο καθηλωτική... Γιατί; Γιατί θα ανατρέπει ΚΑΘΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

Θα έρθει απάντηση η οποία θα ανατρέπει μέχρι και το ότι τάχα μου είναι δεδομένο πως δεν μπορείς να περάσεις μέσα από τον τοίχο, τάχα μου είναι δεδομένο ότι θα καείς άμα αγγίξεις το μάτι της κουζίνας. Δηλαδή μιλάμε, έρχεται τέτοιου είδους απάντηση".

"...O μεγαλύτερος προφήτης όλων των εποχών ποιός είναι; Και μη μου λες ότι τάχα μου, του τα είπαν, δεν είναι αυτός που τα έγραφε και τέτοιες μαλακίες. Εγώ τα παίρνω αμάσητα έτσι όπως τα είπε αυτός... Ο μεγαλύτερος λοιπόν προφήτης όλων των εποχών ήταν ο Όμηρος..."

ΠΕΜΠΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

....Ο μεγαλύτερος λοιπόν προφήτης όλων των εποχών ήταν ο Όμηρος. Που τί λέει στην αρχή; Δεν λέει "αχ να σας τα πω εγώ που τα ξέρω όλα".... Λέει το εξής: "σε παρακαλώ Μούσα, δως μου έμπνευση για να πω". Και στην αρχή της Ιλιάδας και στην αρχή της Οδύσσειας, παρακαλάει μία Μούσα να του δώσει έμπνευση.Και φαίνεται ότι τελικά του είπε τα πράγματα έτσι όπως... έγιναν.

...Λοιπόν, η Ιλιάδα έχει ήδη γίνει σαν προφητεία. Για ποιό λόγο; Γιατί ο Ελληνισμός με τον Αλέξανδρο, πήγε στην Ανατολή η οποία είχε κάνει ανόμημα. Πήγε λοιπόν στην Ανατολή, την έκανε λαμπόγυαλο, ίσιωσε τα πράγματα, ενοποίησε την ανθρωπότητα και νίκησε. Αυτά λέει και η Ιλιάδα.... Πήγε η Ανατολή της Τροίας και πήρε την Ελένη. Κακό πράγμα... Πήγαν οι Έλληνες και αποκατέστησαν το κακό. Και της δώσανε της Ανατολής να καταλάβει.

...το ίδιο πράγμα έκανε ο Αλέξανδρος, ο οποίος κοιμόταν με την Ιλιάδα στο προσκέφαλό του.

"...Το δεύτερο είναι η Οδύσσεια. Η οποία τί λέει; Ότι, αυτός που έφυγε απ΄το μέρος του για να πάει να κάνει τη μεγάλη μάχη στην Τροία, δεν γύρισε ξανά πίσω στο μέρος του και θεωρήθηκε ότι χάθηκε, ότι πια δεν θα ξανάρθει, ότι μπορεί και να έχει πεθάνει. Αλλά εκεί που ήταν πια σίγουροι όλοι, ότι "δεν μπορεί θα χάθηκε", αυτός εμφανίσθηκε. Και κει που όλοι είχανε μαζευτεί στη μεγάλη κυκλική αίθουσα, για να δουν ποιος απ' όλους θα πάρει τη γυναίκα του, τον οίκο του χαμένου δηλαδή, ξαφνικά ο χαμένος εμφανίσθηκε! Και εμφανίσθηκε με τρόπο που δεν τον έπιανε το μάτι σου. Ζητιάνος δηλαδή. Και πέρασε τη δοκιμασία της διέλευσης του βέλους από τα 12....τσεκούρια"

"...Λέω λοιπόν το εξής πάρα πολύ απλά: ο Αλέξανδρος έκανε ότι έκανε, έφυγε πήγε πολύ μακριά και κάποιοι λένε ότι πέθανε. Κάποιοι άλλοι λένε "μη τολμήσεις και πεις τέτοια μαλακία γιατί θα σε πνίξω"...

...Τώρα λοιπόν εδώ, στο μέρος απ' όπου ξεκίνησε ο Αλέξανδρος, εδώ στην Ελλάδα, λυσσάνε όλοι να μας... θέλουν! Η Γαλλία λέει "θα προστατέψω την Ελλάδα αν της επιτεθεί η Τουρκία", η Τουρκία λέει "η Ελλάδα είναι δικιά μου γιατί παλιά ανήκε στην Οθωμανία", η Αμερική λέει "εγώ θα προστατέψω την Ελλάδα", η Ρωσία λέει "η Ελλάδα θα προστατευτεί αν έχει κυβερνήτες οι οποίοι δεν θα είναι υπηρέτες των Αμερικανών" οι οποίοι με τη σειρά τους λένε ότι αυτοί προστατεύουν την Ελλάδα. Μιλάμε δηλαδή πως δεν υπάρχει αυτό το πράγμα με την ¨προστασία"... είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα που ζούσε η Πηνελόπη. Ο καθένας μνηστήρας τί της έλεγε; "εγώ θα σε προστατεύσω". Αλλά αυτή δεν ενέδιδε σε κανέναν. Κανέναν δεν τον θεωρούσε άξιο.

...το πιάνεις..;

...εδώ έχεις μία Ελλάδα λοιπόν, η οποία το κάθε παιδί της άμα το ρωτήσεις, όλα τα παιδιά της δηλαδή, είναι όλα για την κακιά παραδοχή. Ποιά; Ότι ο Αλέξανδρος έχει πεθάνει. Είναι πολύ σίγουροι όλοι τους. Από την άλλη όμως, ταυτόχρονα, όλοι τους λένε: "ω ρε πούστη μου αν είχαμε τον Αλέξανδρο..". Δηλαδή όλοι ξέρουν ότι η τελευταία στιγμή της Ελλάδας είναι η στιγμή που ο Αλέξανδρος νικάει το κακό της Ανατολής. Το κακό της δεσποτείας δηλαδή.... Το ξεδόντιασε. Γι' αυτό και πολύ έξυπνα ο Καραγκιόζης βάζει τον Αλέξανδρο να πολεμάει έναν όφι.... "Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο καταραμένος Όφις"...

...εκεί που φαίνεται λοιπόν πως "έλα ρε παιδί μου, τα πράγματα είναι κουκιά μετρημένα... τα πετρέλαια, η πληθυσμιακή συρρίκνωση της χώρας, η δύναμη των Τούρκων, τα συμφέροντα των Ρώσων, το ότι είμαστε στο ΝΑΤΟ, η σύγχρονη ιστορία μας" και κάτι τέτοιες μαλακίες, ανήκουν όλα σε μία μεγάλη κατηγορία: στην κατηγορία πίπες. Βαθυστόχαστες βέβαια και περισπούδαστες, αλλά...πίπες!

...Αυτοί λοιπόν περιμένανε τον Οδυσσέα να γυρίσει με τα καράβια του όπως είχε φύγει, και αυτός γύρισε σαν ζητιάνος... Δεν έχει σημασία πώς θα γυρίσει... Πρώτον, σημασία έχει να γυρίσει και δεύτερον σημασία έχει, όταν γυρίσει να περάσει το βέλος απ' τα 12 τσεκούρια. Που; Μέσα στο κυκλικό.... μέσα στον κύκλο που ήταν όλοι οι μνηστήρες, οι οποίοι ήταν συγκεκριμένα παιδιά, ήταν από βασίλεια, δεν ήταν δηλαδή τίποτα κατσικοκλέφτες, είχαν τίτλους...

...Υπάρχει ένα ερώτημα όμως: Αυτοί, δεν ήταν σαν τους άλλους Έλληνες που είχαν πολεμήσει στην Τροία. Αυτοί που είχαν πάει να πολεμήσουν στην Τροία είχαν όλοι τους ένα κοινό χαρακτηριστικό: είχαν Ολύμπιο Ιερατείο. Οι πόλεις και τα νησιά που δεν είχανε πάει να πολεμήσουν στην Τροία είχαν ένα άλλο χαρακτηριστικό: είχανε Κρόνιο Ιερατείο ακόμα. Όταν λέμε Κρόνιο τί εννοούμε στο τέλος τέλος της ημέρας; Σημαίνει: όλοι όσοι πιστεύουνε ότι την πρωτοκαθεδρία την έχει το σώμα. Ενώ αντιθέτως, η δεσπόζουσα Θεότητα στους Ολυμπίους ήταν η Αθηνά, όχι ο Δίας γιατί ο Δίας έχει μία δεσπόζουσα θέση αλλά όχι την υπερδεσπόζουσα. Την υπερδεσπόζουσα την έχει αυτή που βγήκε απ' το κεφάλι του.

...Αυτή λοιπόν δεν πρεσβεύει ότι το σώμα είναι πάνω απ' τη ψυχή, αλλά πρεσβεύει ότι η ψυχή (το άυλον) είναι πάνω από το σώμα.

ΕΚΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

"...Η Αθηνά λοιπόν δεν πρεσβεύει ότι το σώμα είναι πάνω απ' τη ψυχή, αλλά πρεσβεύει ότι η ψυχή (το άυλο) είναι πάνω από το σώμα.

...άρα λοιπόν είχες έναν Ελληνισμό που μέσα στην εσωτερική του σύγκρουση των διαφορετικών μερών του, ξεκαθάρισε το εξής: "στην ταμπακιέρα θα πρεσβεύουμε ότι το άυλο είναι πάνω από το σώμα". Οπότε σε μία μάχη, μπορεί να είχε τη μορφή Κρόνιων και Ολυμπίων, αλλά στην ακόμα πιο ταμπακιέρα εκδοχή της έχει τη μορφή ανάμεσα στο καλό και το κακό. Το καλό πρεσβεύει το εξής: "Εγώ δημιούργησα τη Δημιουργία προκειμένου, πρωτοκαθεδρία να έχει το άυλο, η ψυχή". Το κακό είπε το εξής: "εμένα δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα, εγώ θέλω να είναι ανάποδα, τούμπα".

...άρα λέω το εξής: ο Ελληνισμός είναι πάρα πολύ σύνθετος. Μοιάζει να είναι και Ολύμπιος παλαιότερα αλλά και να πέρασε από τα προβλήματα του Κρόνιου. Όταν έλυσε όμως αυτές τις εσωτερικές του αντινομίες και ξεκαθάρισε τα πράγματα, εκεί πήρε συγκεκριμένη θέση. Και όταν ήρθε η στιγμή να λειτουργήσει ενωμένος με τον Αλέξανδρο, αυτόν που αγαπούσε την Ιλιάδα πάρα πολύ, ξεκαθάρισε τα πράγματα και στον Όφι, ο οποίος είχε τυλίξει όλη την Ανατολή μέσα στο σώμα του, του ξηγήθηκε όπως του ξηγήθηκε.

...Αυτό το πράγμα δεν το έχουν ξεχάσει ποτέ!

"...Τώρα θέλουν να καλοπιάσουν κιόλας. Γιατί φοβούνται.
Σου λέει "θα δώσουμε και τα μάρμαρα, θα επιστρέψουν στον τόπο τους". Εχουν αρχίσει και το μαγειρεύουν αυτό. Δηλαδή σκέψου πόσο μεγάλο είναι αυτό που θέλουν αυτή τη στιγμή να εξασφαλίσουν , ώστε είναι έτοιμοι να επιστρέψουν και τα γλυπτά του Παρθενώνα.

...Ο Μητσοτάκης είναι χεσμένος πάνω του. Του λένε "Μεγάλε στην πρωθυπουργία σου μέσα, θα επιστρέψουν τα μάρμαρα". Αυτός έχει χεστεί πάνω του, δεν το πιστεύει. Σου λέει "Όνειρο ζω, ξυπνήστε με".
...είναι τόσο χεσμένοι πάνω τους που σκέφτονται ακόμα και αυτό.

"...Άκου λοιπόν τώρα, για να δεις πως κινούνται οι ροές:
Ο Έλγιν πήγε και έβγαλε τα γλυπτά και λέει "θα τα πάω στην Αγγλία". Σου λέει αυτή "είμαι η υπερδεσπόζουσα, να μην έχω ΄γω τα μάρμαρα;;;". Βρήκε λοιπόν την ευκαιρία ο κατσικόπουστας και πήγε και τα πήρε....

ΕΒΔΟΜΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

"...Η ροή ενέργειας λοιπόν, πώς πάει;... O Έλγιν πήρε τα μάρμαρα, πάει στην Αγγλία, πονηρή αυτή σου λέει "δεν πρέπει να τα δεχτώ σε πλαίσιο συναλλαγής γιατί είναι κλοπιμαία". Οπότε έκανε μια μλκ εκεί πέρα προκειμένου με κάποιο τρόπο να κατασχεθούν. Να μην θεωρείται πως η Αγγλία τα αγόρασε ως κλοπιμαία. Δηλαδή και τον έβαλε να κάνει την μαλακία και τον πούλησε κιόλας.

...Εκείνη την εποχή ήταν πολύ στα φόρτε του, ο "Jim Morrison" της Αγγλίας. Δεν υπήρχαν οι Doors τότε, αλλά υπήρχε ο λόρδος Byron. Ήταν ποιητής, ήταν ωραίος, ήταν γυναικάς, ρομαντικός κλπ κλπ και όλες οι κυρίες κρεμόντουσαν από τα ποιήματά του. Από την πένα του τί θα πει.

Βγαίνει λοιπόν αυτός (που ήταν και φιλέλληνας και το διατυμπάνιζε κιόλας) όταν έγινε η αφαίρεση των μαρμάρων και γράφει ένα ποίημα... 312 στίχοι: "Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ", όπου με παθητική έμπνευση προμηνύει την κατάρα που ο Έλγιν και όλη του η σπορά θα έχει, εξαιτίας αυτού του ανομήματος. Και πράγματι έτσι έγινε. Ο Έλγιν πέθανε με πολύ επώδυνο θάνατο, κατατρεγμένος και χρεωκοπημένος και όλοι οι μετέπειτα γόνοι από καταστροφή σε καταστροφή. Μια οικογένεια που ποτέ δεν ορθοπόδησε.

"...Ο Byron ήταν λοιπόν πολύ πηδήκουλας. Δεν είχε αφήσει κυρία της Αγγλικής αριστοκρατίας απήδηχτη. Όπου έβρισκε... και κοπέλα στον αγρό και κυρία στο σαλόνι... Αυτός λοιπόν, είχε νόμιμο γάμο μόνο με μία λαίδη. Την οποία την είχε κάνει τάρανδο, αλλά είχε μία κόρη μαζί της. Την μόνη κόρη από νόμιμο γάμο. Αυτή η κόρη έζησε 37 χρόνια και δεν είχε καμία σχέση με τον πατέρα της. Ήταν πολύ διαβαστερό παιδί, μία υπερσπασίκλας θα μπορούσαμε να πούμε...

...αυτή λοιπόν, μέσα στα 37 χρόνια που έζησε έκανε το εξής... περίεργο. Έγινε η πρώτη Αγγλίδα μαθηματικός. Και η εργασία της αποτελεί την βάση για την... Αναλυτική Μηχανική! Και τί είναι αυτό; Είναι η μορφή λογισμού στην οποία πατάει ο προγραμματισμός των.... υπολογιστών! Ακριβώς γι αυτό, εδώθη το όνομά της, στην 1η Γλώσσα Προγραμματισμού, 100 χρόνια μετά:"ΑDA". Διότι ονομαζότανε Αυγούστα Άντα Μπάιρον.

"...Θέλω να πω το εξής λοιπόν... η Θεά βλέπει πάρα πολύ καλά, γιατί είναι Σοφία. Βλέπει λοιπόν το εξής.... "Τί πήρες; Του Παρθενώνα τα μάρμαρα.... Μάλιστα... Θα δεις τί θα πάθεις και θα εκφράσω κιόλας το έργο δίνοντας έμπνευση σε ποιητή να το πει (έτσι το κάνανε απ' τα χρόνια του Ομήρου ) .... και επειδή μου άρεσε πως ο ποιητής το είπε, τιμώ και την κόρη του κάνοντας την την πρώτη και η οποία θα ξεκινήσει εκείνο το κουβάρι... στο τέλος του οποίου το έργο όλο θα έχει... παιχτεί".

...Γιατί στο τέλος αυτού του κουβαριού θα κριθεί όλο το έργο.

Γιατί η κυρία δεν ανακάλυψε τους υπολογιστές, αλλά ένα συγκεκριμένο κομμάτι της... νοημοσύνης.

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ "ΕΡΓΟΥ"

"...H κόρη του Byron λοιπόν δεν ανακάλυψε τους υπολογιστές, αλλά ένα συγκεκριμένο κομμάτι της... νοημοσύνης.

Και εδώ λοιπόν ξεκινάει το κουβάρι που στο τέλος του, θα κριθεί όλο το "έργο".... Γιατί όταν λένε αυτοί την λέξη "τεχνητή" νοημοσύνη τί κάνουν τα καθίκια;

...Η νοημοσύνη είναι μία. Και είναι άυλη. Όπως άυλος είναι και ο νους. Είναι κομμάτι της ψυχής το "νοητικόν". Είναι άυλον.
Κάθε φορά που λένε λοιπόν αυτή τη γαμημένη λέξη "τεχνητή" εννοούνε"σωματοειδές". Εννοούνε πολύ απλά το εξής: ελεγχόμενη από το σωματοειδές, νοημοσύνη. Αλλά το λένε πούστικα. Το λένε δηλαδή έτσι, για να μη το καταλάβει ο κόσμος.

"Η νοημοσύνη που θα ελέγχεται από το σωματοειδές, είναι το νοητικόν της ψυχής που θα ελέγχεται από τα καλώδια"

Με μία διαφορά: αναλαμβάνεις πολύ μεγάλο ρίσκο για να το κάνεις αυτό, διότι όταν θέλεις να κάνεις τεχνητή νοημοσύνη θα περάσεις, έστω και αν δεν ακουμπήσεις, από την... νοημοσύνη. Εκεί.... μαύρο φίδι που σε περιμένει, όταν είσαι τέτοιο καθίκι.

Οπότε λοιπόν, μια χαρά τα 'χει φέρει η Θεά. Ήξερε πάρα πολύ καλά τι έκανε. Αν δεν υπήρχε η Αναλυτική Μηχανική, σήμερα δεν θα μπορούσαν να στήσουν τέτοιους προγραμματισμούς.

"...Κράτα αυτό: Κάθε Θεϊκό στοιχείο βρίσκει τον τρόπο του να εκφραστεί. Αλλά την ώρα που θα εκφραστεί ο ίδιος ο Δημιουργός.... εκεί τα πράγματα αλλάζουν".

Τώρα βρισκόμαστε σε ένα ακόμα καλύτερο έργο: Τώρα ήρθε η ώρα εκφράσεως του ιδίου του Δημιουργού. Τώρα έρχεται το έλα να δεις και το κάτσε να ακούσεις.

Αυτό που έρχεται στην Αθήνα, είναι κρίσιμο. Καλή η Ουκρανία, καλή και η Ρωσία... αλλά αυτά που θα γίνουν στην Αθήνα είναι για όποιον δεν μπορεί να διαβάσει, για όποιον δεν μπορεί να καταλάβει...

...αλλά αν το παρατηρείς σιγά σιγά θα το καταλάβεις...

"...Έχουμε μία ιδιαιτερότητα εμείς. Και είναι μία και μοναδική: είμαστε οι μοναδικοί οι οποίοι έχουμε ως ζώσα λαλιά μας όχι κάποια γλώσσα, αλλά τον Λόγο τον ίδιο. Οι άλλοι έχουν γλώσσες. Εμείς έχουμε τον Λόγο. Αυτό είναι το κρίσιμο. Γι' αυτό, όλα εδώ! Δεν έχει να κάνει ούτε με DNA, ούτε με αίμα. ούτε με σπέρμα, ούτε με χρώμα, ούτε με ύψος ούτε με τίποτα που είναι...σωματοειδές. Έχει να κάνει με την πιο πυρηνική μορφή του αύλου: τον Λόγο!

Όσο για τη Δήλο... "Ξέρει η στάμνα που ΄ναι η βρύση".
Προσπαθούν να εξευμενίσουν, να καλοπιάσουν. Σου λένε "ας το κάνουμε έτσι, ας το κάνουμε αλλιώς, κάπως θα πιάσει". Προσπαθούν να κάνουν απέλπιδες προσπάθειες εξευγενισμού αλλά δεν βγαίνει. Δεν ξέρουν πολύ καλά τα "κλειδιά" της Αττικής. Έχουν στείλει επιστήμονες, έχουν χαρτογραφήσει αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι το κρίσιμο δεν είναι στα μέρη. Το κρίσιμο είναι στο άυλο που αγαπάει ένα μέρος. Τα μέρη της Αττικής έχουν σπουδαιότητα όχι αυτά καθ' αυτά, αλλά γιατί το άυλο τα αγαπάει.

Πάνε τα ζαβά να παίξουν τις κουμπάρες και μπήκαν στο λάκκο με τα φίδια.

Γιατί το πραγματικό "Ζ" δεν είναι αυτό που βλέπεις στα τανκς των Ρώσων... Αυτό είναι το νούμερο επτά (7). Και ξέρω ένα πράμα: υπάρχει ΜΙΑ πόλη η οποία ήταν η λεγόμενη: Επτάλοφος Πόλη. Η Αθήνα! Και ακριβώς γι' αυτό είχαν μεγάλη τρεμούρα τα Ιερατεία να καταστήσουν και τη Ρώμη Επτάλοφο. Και την έκαναν Επτάλοφο και αυτήν με τεχνητά έργα. Το ίδιο έγινε και στην Κωνσταντινούπολη, είχαν μεγάλη τρεμούρα να είναι Επτάλοφη.

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;
"Το σπιτάκι του εξορκιστή δεν είναι τίποτα μπροστά στην....Αθήνα!".

________________________________________________

ΤΟ ΠΑΡΟΝ "ΕΡΓΟ" ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΠΟΙΑ ΨΥΧΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΕΙ.


@IouliaMike

Ιoulia Mike © Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2021
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε